Libes

Jag lever!

Publicerad 2014-03-13 20:07:00 i Vardagslivet,

Snart är tentaveckan ett minne blott, och jag kan ta upp mina fritidsintressen igen! Tänkte faktiskt tjuvstarta grillsäsongen imorgon med ett gäng härliga kompisar på Långö, och på söndag ska jag och Josefin springa dödens runda på 2,5 km. Sträckan är en baggis, men de klassiska Karlskronabackarna är inte att leka med, får jag lov att säga. Det blir tufft, men kul. Vad annars? Blev precis klar med dagens plugg och imorgon väntar en ny omgång. Så ser vardagen ut åtminstonde en vecka till, men jag ska inte klaga: skolan är kul eftersom jag valt den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Berg

I denna blogg får du läsa om mig, Linda. Jag läser till civilingenjör i industriell ekonomi på Blekinge tekniska högskola, andra året. På min fritid bakar jag gärna cupcakes och jagar ekologiskt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela