Libes

Supergos

Publicerad 2014-02-08 15:32:17 i Vardagslivet,

Det har blivit en lugn dag för min del med yoga och bad. Snart ska jag göra choklad- och kokosmuffins till min pojkvän och hans "fiskekompis" som jag kallar honom eftersom de fiskar en del tillsammans. Ikväll blir det mellokväll med kompisar och vin som sällskap. Det ekologiska vinet som jag köpte igår var supergott! Både till skaldjur men också som ett "drickarvin". Tycker annars bäst om rödvin, men detta var en klar konkurrent. 
 
Jag kan nästan våga slå vad om att min kanin är en av de allra gosigaste kaninerna! Han rör sig inte ur fläcken förrän man har slutat klappa honom. Sötstefan :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Berg

I denna blogg får du läsa om mig, Linda. Jag läser till civilingenjör i industriell ekonomi på Blekinge tekniska högskola, andra året. På min fritid bakar jag gärna cupcakes och jagar ekologiskt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela