Libes

Ekobesatt

Publicerad 2014-02-07 17:24:56 i Vardagslivet,

Jag börjar närma mig mitten på min ekologiska månad, och det känns fantastiskt! Visst tog det emot lite i början med tanke på priset, men vet ni vad? Det är värt alla kronor. Jag vet inte om det är för att det känns bra eller för att det faktiskt är bättre mat, men jag har mått mycket bättre sen jag började. Detta kommer jag fortsätta med! Och till er som säger att ni inte har råd: jag får min ekonomi att gå ihop med nöjen och fasta utgifter och då är jag student på heltid. Det handlar helt enkelt om prioritet.
 
Och ikväll? Min pojkvän ska göra musslor (därav vinet, som är gott till skaldjur, med en fisk på). Just nu håller jag på att slå in paket till honom eftersom han har födelsedag på måndag. Hoppas (och vet) att han är nyfiken! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Berg

I denna blogg får du läsa om mig, Linda. Jag läser till civilingenjör i industriell ekonomi på Blekinge tekniska högskola, andra året. På min fritid bakar jag gärna cupcakes och jagar ekologiskt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela