Libes

Äppeljuice & müslimuffins

Publicerad 2014-02-16 11:44:00 i Vardagslivet,

Idag är jag på riktigt bra humör! Hade någon typ av snabbmagsjuka igår (?), är fortfarande inte riktigt med på vad som hände. Är man magsjuk brukar man väl må dåligt (kan vi kalla det) flera gånger, men mitt var över på en halv dag. Det är jag sjukt glad över, magsjuka är inget man önskar någon. Så nu är jag jätteglad att jag lever igen!
 
Snart kommer Jessica och Johanna över på lite fika och promenad eventuellt. Därför tänkte jag att jag skulle städa lägenheten, men dammsugaren tyckte att jag kunde städa i intervaller eftersom den la av lite då och då. Gissar på att jag råkat dammsuga på blött golv och att den håller på att kollapsa. Suck alltså. Jag och teknik går inte ihop; allt går bara sönder långt innan det ska! 
 
Müslimuffins & äppeljuice: det perfekta mellanmålet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Berg

I denna blogg får du läsa om mig, Linda. Jag läser till civilingenjör i industriell ekonomi på Blekinge tekniska högskola, andra året. På min fritid bakar jag gärna cupcakes och jagar ekologiskt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela