Libes

100% heltid och lite deltid

Publicerad 2014-02-04 19:14:07 i Vardagslivet,

Jag har jättemycket att göra denna vecka, sådär jobbigt mycket. Allt ska hinnas med. Blir faktiskt trött bara jag tänker på det. Kanske ska bada lite ikväll? Badkar alltså. Läsa Elle och dricka te låter också lockande, men hinner nog inte med båda innan jag måste läggas i sängen för att komma upp tidigt och hinna med allt imorgon. Åh herregud. Låt denna vecka bara ta slut så jag kan baka igen!
 
Tänkte faktiskt vara lite egocentrisk och lägga upp en bild på mig för en gångs skull så ni vet hur jag ser ut, upp och ner då alltså. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Berg

I denna blogg får du läsa om mig, Linda. Jag läser till civilingenjör i industriell ekonomi på Blekinge tekniska högskola, andra året. På min fritid bakar jag gärna cupcakes och jagar ekologiskt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela